11 Mayıs 2013 Cumartesi

Down London Road (On Dublin Street, #2)






Ana karakterlerimizin devam kitabı olmasa da bu kitapta joss ve braden o kadar çok yer kaplıyorki umursamıyorsunuz bile. ayrıca diğer karakterler o kadar güzel yazılmış ki joss ve braden'ı unutup jo ve cam'in serisiymiş gibi ,onların serisinin ilk kitabıymış gibi hissediyorsunuz. Yazar bu kadar başarılı işte. Yinede zaman zaman klişe ,tahmin edilebilir olmaktan kurtulamamış ne yazıkki. Belkide bu benden kaynaklanıyordur :D artık o kadar çok kitap okudum ki bu konularla ilgili hiçbirşey beni şaşırtamaz duruma getirdi , şaşırtmasında zaten önemlide değil ben böylede mutluyum.
Yazar sıradaki kitabın kimler hakkında olabileceğinin üzerinide çiziyor sanki. ben nate ve olivia diyorum .
Olivia'nın hayatının fazla dramatik olmadığını ,depresif kurtarılmaya ihtiyacı olan karakterimizin nate olduğunu düşünüyorum ,yazarda buna göre yazacaktır kitabı sanırsam :D





2 yorum:

  1. Dropped by and followed came from goodreads !

    Happy Reading !

    Joelle @
    http://angelswithattitudebookreviews-joelle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks joelle , I'll follow you back :=)
      happy reading

      Sil