3 Nisan 2013 Çarşamba

Twice Tempted


Vlad mı? Bones mu? deseniz



derim :D:D

Herzaman dediğimi tekrarlıyacağım bu kitap içinde , bu serinin adı neden night prince ? POV leila'ya ait , leila'nın yeteneklerini geliştirmesini izliyoruz,aşık olmasını, kalp kırıklıklarını,tuvalet sorununu, vlad'ın ona aşık olduğunu farketmesini sağlamaktaki inatçılığını,kaçırılmasını ,öldürülmeye çalışmasını okuyoruz.Peki bu kitap neden gece prensi adında neden kapağında hep vlad var. neden neden neden...

Güzel başlayan bir kitaptı .Bazıları vlad kolay teslim oldu hemen aşık olduğunu söyledi desede ben katılmıyorum çünkü uzayıp giden bu durumlar beni sıkıyor. bones ve kedicikte olduğu gibi.3 kitap nefret 5 kitap vıcık vıcık aşk olmuyordu, bunlar en azından en başından öyle başladılar :D
Kitaptaki bir yetersizlikte kötü kadınımızın eylemleri ardındaki sebebin gülünç olması. Zaten ilk kitabın sonunda öldüğünü sandığımız kişinin ölmediğini tahmin edebiliyorduk,kitabın sonunda bunu çokta birşeymiş gibi şok şok şok der gibi vermesi bana gülünç geldi . Şaşırmadım yani. Metro sahnesi iyiydi. Vlad sahneleri zaten süperdi. Adamım be ,seriyi okumamın sebebi irkek :D

Killer Rate :3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder