5 Haziran 2013 Çarşamba

Beauty from Surrender (Beauty #2)



Our playboy jack mclachlan became a pussywhipped whiny little boy. And laurelyn's laments about that blonde bitch at the end was a total deal breaker for me. If I were in his place ,I'd kick her ass to the states :D anyways. It was a HEA end. and author wants to write about them later , it suits for me. I can read more of this series :=)

İlk kitabın bittiği yerden ikincinin gelişme sonuç bölümlerini tahmin edebiliyordunuz zaten. Laurelyn bir veda bile etmeden amerika'ya geri döndü. kızın gidişinden sonra onu sevdiğini anlayan jack belki onu aklımdan atarım diye başka bir anlaşmalı ilişki girişiminde bulundu ama birşey olmadan kadını geri çevirip laurelyn'i aramaya girişti. kızın tam adını falan bilmediğinden onu bulması 3 ay falan sürdü kızı buldu ama kız ünlü olması an meselesi bir grupta şarkıcıydı. yani önünde geleceği parlaktı. 1 ay amerika'da kalabilecek olan jack bu süre içinde kızın fikrini değiştirip kendisiyle avustralya'ya dönmesi için ikna etmek zorunda. Bu süre içinde hep canım cicim seviş seviş sahneler vs :D Eve dönme vakti gelen jack gider ayak kıza yüzük verip evlenme teklif ederek assolist çıkışını yapıyor .:D  Bu sefer top kızın elinde. Ama şöhreti yakalayan grupla turneye çıkmalı buda 3 ay sürecek. Jack'e evet demiyor çünkü  3 ay sonunda ona dönüp yüzüne karşı söylemek istiyor. Neyseki bu haftalar kısaca geçiştirildi. Sonunda kavuşan çiftimiz seviş durumlara dönüyor. bir 3 ayda böyle geçiyor düğün hazırlığı vs jack'in sarışın hatunla OLMAYAN ilişkisi gelip kıçını ısırıyor ,bunu öğrenen laurelyn gereksiz bir kırgınlık ,ayrılık yaratıyor ugh salako :D Sonunda herşey tatlıya bağlanıyor ve son.
Yazar seriye devam edeceğini ama okumaya devam etmek istemeyenler için böyle mutlu sonla bitmesini uygun gördüğünü söylüyor. Kısa hikayemi olur uzun hikayemi bilinmez ama içeriğinde bebekler olacağı kesin :=)




2 yorum:

  1. Ya ben ilk bitirdiğimde,hani gayet sevdim. Sonra bir durdum dedim ki,yok be ya, ilkinin tadı yoktu. Hep böyle oluyor la. Ama olsun bu seriye tapıyorum da, çok mu sevişgenler bilemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevişgenlerdi valla :D:D evet ilkinin tadı yoktu. kızın son bölümlerdeki aptallığı benim için noktayı koymuştur. o andan sonra kitabı bok ettiğini anladım yazarın :P ya adamı resmen mıymıntıya çevirmiş. onun gibi taş herif beni 6 ay nasıl bekler ya. vıcık vıcık aşk olurmu bu kadarda gerçekçi gelemedi bana nedense :D paranormal romance kategorisine sokucam bu seriyi ben :D:D devamını nasıl getirecek onu merak ediyorum. kesin ajitasyona gelecek kızı kanser edecek baş ağrıları sebebi vs . kalbımı basarım. :D

      Sil