31 Temmuz 2013 Çarşamba

Shift (Shifters #5)


 Faythe'e olan düşmanlığım zavallı aşık marc'ı tekrar ve tekrar geri çevirip ,yinede onu seviyorum dalgalarına takılıp ondan faydalanması birde üstüne jace'in onunla flörtleşmesine izin  verdiğinde başlamıştı. Seri ilerledikçe flörtleşme aşk'a dönüştü sarhoş anında marc'ın ölmüş olabileceğini düşündüğünde "acımı hafifletmek için önüme çıkan ilk erkekle yatmalıyım" bahanesine sığınıp jace ile seviştiğinde fayhte karakterinden iyice nefret etmeye başladım.aşk üçgeni gibi artık bana çok komik olan bir hikaye örgüsünün bokunun çıkarıldığı bir seriyle karşı karşıyayız. Bir kişi aynı anda iki erkeğe aşık olamaz arkadaş yok böyle bişi . Hem onla hem bunla , ne onla ne sensiz ...anlamıyorum .Bu tam bir geri zekalılık. Kitabın tamamı şu şekilde geçiyor.
Marc aldatıldığında hala habersizx , masum aşkını evlenme teklifinin cevabını merakla bekliyor ,sabırla.
jace:faythe ona söylemeliyiz
faythe :olmaz
jace :şimdi söylicem
faythe : şimdi iyi bir zaman değil
jace: birimizi seçmelisin o ben olsam iyi olur
faythe: ben onsuz hayatı düşünemiyorum,ama senide sevyorum , şimdi iyi bir zaman değil.
gereksiz bir kedi : jace'i becerdin değilmi... şırfıntı
jace:....
faythe : ....
marc: o_0 fuck you faythe

  

Biz malone ile olacak savaşı beklerken araya karıştırılan gökgürültüsü kuşları çıkıyor karşımıza. bunlarla mücadele veriliyor , tabi yine kaci ve faythe'in başıan gelmedik kalmıyor. Bazen bu kızın gerçekten 9 canlı olduğuna inanıyorum. Herşey olduya bittiye geliyor , gn kurtarılıyor ,kayıplar veriliyor  ve kitap pat diye orda bitiyor. Halbusi bir marc jace ve faythe arasındaki yüzleşmeyi ve babasının bunu duyduğunda vereceği tepkiyi merakla bekliyorduk.Şimdi bu son kitaba kaldı. Alın burdan yakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder