25 Aralık 2013 Çarşamba

Savage Nature (Leopard People #5)




Bir önceki kitaptan sonra ilaç gibi geldi diyebilirim. Serinin en iyilerinden biriydi. Zaten drake'i hep sevmişimdir. Drake 'in eşi saria'da bir o kadar sevilesi bir karakter çıktı. Ona yakışan bir eşi oldu. Kızımız dürüstlüğü ve deli cesaretiyle gönlümde özel bir yer edindi bile. Tek üzüldüğüm şey jake'in sağ kolu olan drake'i yuvasından ayrılamayan saria yüzünden new orleans'a kaptırmış olmamızdır :( jake ve drake'in ilişkilerini seviyorum ben. Abi kardeş kanka onlar ayrılmasalar iyiydi ama drake'i allem edip kallem edip sürünün lideri ettikleri için yağmur ormanlarından ayrılıp bataklığa yerleşmesi zorunlu oldu. Yazar keşke epiloğu biraz daha uzatıp kızımızın jake ve ailesi ile tanışmalarını gösterseydi bize. Düğüne onlar gelmedi yanlışım yoksa üzüldüm yani :( balayına gideceklermiş ormana aman ne güzel. orda kesti attı yani. ben ölürüm meraktan. Hem jake'i bir kere daha görürdük bea :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme