7 Mart 2014 Cuma

Misbehaving - Tiffany Reisz

 If you're a fan of tiffany reisz than you'll looove this book.
It's a quick read and so  much fun ,You can read without getting bored. It's a modern erotic retelling of " much ado about nothing " a comedy of errors. Unusually not bdsm . Tiffany reisz can write vanilla too people :P And she can write sooo sexy , hot as hell scenes . Characters are funny , self-confident (maybe except Henry lol )
"
"She wants to fuck me up the butt, Ben." Henry stepped forward and wrapped Ben in a hug. "Hold me."

 

This was the best scene of the book :D  Bea and ben are meant to be together. She is the perfect heroine , tough , naughty , snarky and super funny. Ben is a sweet ,super sexy and smart guy , I can hug him like a teddy bear all night long :D And at the end they found each other again and have their HEA ending. I enjoyed and loved everything about this novella. 
I recommend her every book and series. 
BTW I read the original sinners series but didn't get the inside joke in this one. What was it ? I think I'll re-read again :D


**ARC provided by Harlequin via NetGalley in exchange for an honest review

Original sinners serisinin yazarı Tiffany reisz'den bir kısa hikaye. 
Beatriz dünyanın en olağan dışı işine sahip . O bir bloğa  seks oyuncakları hakkında yorum yazıları yazıyor . Bunları yazmak içinde oyuncakları kendi üzerinde denemeli. :D Patronu ondan bu sefer bir kitap yorumlamasını istiyor. Çeşitli seks pozisyonlarının ayrıntılı anlatımını yapan "THE MANUALé adlı bir kitap :D:D  Yalnız bir sorun var . Bea kız kardeşinin düğünü için şehir dışına çıkıyor ve yanında götüreceği bir sevgilisi yok. Kitabıda acilen yetiştirmeli. Yapacak birşey yok , bea düğünde kendine bir erkek bulup onunla pozisyonlara girmeli :D Bea kendine oldukça güvenli , hazır cevap, höt dedimi oturtan, ispanyol asıllı afet bir hatun. Üniversite yıllarında ben adlı bir çocuğa gönlünü kaptırmış. 18 yaşında ben'i kapısına çıplak gidip kendini ona sunmuş. Ama asil ruhlu ben onu geri çevirmiş ve bea o günden beri ben'den nefret ediyor . İşin kötüsü ben , bea'nın kız kardeşi claudia'nın müstakbel eşi henry'nin sağdıcı ve kankası. Düğünde karşılaşacakları anlamına geliyor. Bu karşılaşma uzun yıllar sonra ilk kez olacak. Ama claudia ben ve bea'nın arasını yeniden yapmakta kararlı. ayrıca sonradan anlıyoruz ki ikilinin ayrılık sebebi henry'miş :D bizim sivri zekalı  atlet gibi sevgili değiştirme huyu olan ben'in bea'da uzak durmasını rica etmesi yüzünden ben o gün bea'nın teklifini kabul etmemiş meğer. Ama ben'de ona aşıkmış. Sonradan olaylar komedi bir şekilde tatlıya bağlanıyor ve beatriz'in el kitabını denemek için seçtiği erkek ben oluyor. :D tabi aradan geçen senelerin acısı denenen her pozisyon ile çıkarılıyor. Bu kadar kısa bir kitapta olabilemez diyeceğiniz kadar çok seks sahnesi içersede yazarın araya sıkıştırdığı espirilerle kendini okutuyor. Açıkçası ben bir kitapta bu kadar aşırıya gidilince sıkılıyorum ama bu kitap az seks olsaydı çekilmezdi. Malumunuz the manual'a review vereceğiz :D :D 
Oldukça espirik , kolay okunası , sevilesi sıkılası karakterleri ile tiffany reisz yapmış yine yapacağını. :)

 https://www.goodreads.com/review/show/757329566?book_show_action=false
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder