3 Ocak 2015 Cumartesi


 
Kingsley edge's book. I really loved to read young (not teenages anymore)  kingsley and soren's story. There's so little soren in this book but when he comes back he did somethings important for kingsley. like he saved his life :D yep , kingsley was ruining himself. unprotected sex and all. But soren  came and we have witnessed the born of a king :D
Sam was my favorite part of the book. She's amazing. Very witty , female gay version of kingsley. King's this style because of her. The eight circle is here because of her. So, She's a very important character.
Tiffany reisz's writing is so damn good. You want to read constantly. I really don't want to end this series.  Please keep writing after the white years too. Love ya ! 


ARC kindly provided by NetGalley in exchange for an honest review.



Tiffany reisz'den yine sizi hayal kırıklığına uğratmayan bir kitap. Kingsley 'nin the king oluşu , Onun giyim tarzı , the eight circle nasıl varoldu. Hepsinin cevabı ve daha fazlası bu kitaptaydı. Açıkçası red years'da kin beslediğim soren'i the white years'da çok sevdim. Taraf değiştirdim gibi oldu. Önce wesley tarafındaydım ama kırmızı yolların so kitabında yazar beni wesley'den soğuttu ve soren'i sevdirdi. alacağın olsun kadın :D yinede hala soren'in nora'yı kendi zevki ve istekleri doğrultusunda kalıplaştırdığını ve şekillendirdiğini düşünüyorum. Soren'in isteklerine cevap verebilen biri olması için eğitilmesi gerekiyordu ve soren tamda bunu yaptı hemde 16 yaşından beri. Soren olmasaydı belki nora suçlu bir tip falan olacaktı ama belkide olmayacaktı. bunu hiç bir zaman bilemeyeceğiz. Soren'in sadistlikten psikopatlığa doğru çok ince bir çizgide  yürüdüğünü düşünüyorum. Onun yaptıkları yenilir yutulur cinsten değil bemce S&M dünyası içinde :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder