11 Ekim 2013 Cuma

Thomas's Choice (Scanguards Vampires #8)

Scanguard vampirlerinin bu bölümü bir M&M . dolayısıyla vampir olmadan önce straight olduğunu düşünen hep öyle davranan edie ,thomas'ın ona karşı duyguları olduğunu öğrendikten sonra ,kendisininde buna karşılıklı hisler beslediğini farketmesi üzerine gerçeği kabullenememesiyle işleri sarpa sarıyor. Bizde başta edie'nin birden gay duygular içerisine girmesini biraz garipsiyoruz açıkçası. Bana hala inandırıcı gelmiyor sanki. o kısım birazcık zorlamaydı. Sanki thomas'ın bir kitabı olacak , thomas gay ne yapıcaz ona kimi yamayalım , buna en uygun eleman onun akıl hocalığı yaptığı tatlı ,sevimli yeni yetme vampir edie olur gibi olmuş. Yada bana öyle garip geldi ,zira ben J.R. Ward'un lover at last'ında M&M deneyimi yaşamıştım ,okumuşluğum var ama bu ondan daha yoğundu açıkçası. Pek benim tarzım değil ama bu yazarın ustalığı ve hikayenin olağanüstülüğü ile beni kendinden soğutmuyor.Hatta kitabın sonuna The end yazan yazar beni panik atağa falan sürükledi. Bu seri bitmedi değilmi , cain'in aşkı yoktu , wesley falan var daha ,biri bana cevap versin ....!!!!



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder