16 Eylül 2013 Pazartesi

The Fault in Our Stars - John Green

Kitap bende acaip sarılma isteği uyandırdı. 
Harikaydı , söyleyecek kelime bulamıyorum. Belki benim gibi ailesinden birini kaybeden kişileri daha fazla etkiliyordur bilmiyorum. Bende ablamı trafik kazasında kaybetmiştim.Onu en son bir hafta önce görmüştüm , son kez görememiş vedalaşamamıştım böyle bir şnsım olmamıştı. Bu yüzden kitabı okurken en azından onların buna hazırlıklı olduklarını , o kişiyi son kez , son ana kadar görebilme şansının ne büyük bir nimet olduğunu düşündüm. Hiçbirşey aniden olmuyor. Film için şimdiden sabırsızlandım hatta okurken oyuncuların yüzü aklıma bile geldi, ve cast seçiminin ne derece doğru olduğunu anlamış oldum. Umarım doğru oyunculuk,yönetmen ve senaryo ile hayalimde kurduğum bu sevilesi ,ağlanası dünyayı doğru şekilde hayata geçirebilirler ve kitabı benim için mahvetmezler. Merakla bekliyorum.


2 yorum:

  1. Başın sağ olsun Esra. :(

    Kitap hakkında ise: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4gjljc8gM1rn95k2o1_500.gif

    YanıtlaSil