28 Mart 2013 Perşembe

Beauty From Pain



Jack McLachlan şarap bağları olan avustralyanın en gözde zengin bekarıdır. Jack'in kadınlarla 2-3 haftalığına anlaşmalı ilişkiler yaşamak gibi bir alışkanlığı vardır . Yaptığı bu anlaşmanın en büyük şartı ise gerçek kimliğini açıklamamaktır. Laurelyn Prescott amerika'lı bir şarkıcıdır ve en yakın kız arkadaşı ile tatil için 3 aylığına avustralya'ya gelmiştir.Jack sıradaki avını ararken Laurelyn ile karşılaşır ve ona 3 aylığına bir ilişki teklif eder. 3 ay sonunda yollarını ayıracaklardır.Başta laurelyn buna sıcak bakmasa da jack'in cazibesine kapılıp kabul eder ama evdeki hesap çarşıya uymaz. 


Kitapta sadece tek bir "acı " vardı o da kıçımdaki biber acısı Ben Donavon.
Kitabın adından ötürü hah dedim BDSM içerikli sado mazo bişiler var, ama gel gör ki içinde bdsm'in B'i bile yok :D İyide oldu bence. Güzel bir aşk hikayesi. Başta saçma bir anlaşmayla başlayan sonunda karmaşıklaşan ve aşka dönüşen bir ilişki anlatılmış. sonu tahmin edilebilir ve tamda tahmin ettiğiniz gibi bitiyor ama ikinci kitaba bıraktığı kapı ile sizi ikinci kitaba kadar tırnaklarınızı çiğnetecek dereceye getirebilir. Adamın kendi kazdığı kuyuya düşmesinden haz almadım değil ayrıca :D İkinci kitabı merakla bekliyorum.

ah aptal aşığım jack'im 


Killer Rate: 5/5

4 yorum:

  1. Çok sevdim ben de, 2.kitaptan teaser yayınlayıp duruyor yazar. Feci şeyler olacak gibi.Umarım :D

    YanıtlaSil
  2. teaser'ları okumadım henüz hemen okumam lazım çatlıyorum :D:D

    YanıtlaSil
  3. İkinci gif :D
    Blogun hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D:D beni tam anlamıyla ifade eden bir giftir :D teşekkür ederim takip ettiğin için :D

      Sil