8 Nisan 2013 Pazartesi

Own the Wind


              Bir getirisi götürüsü olmayan klasik KA kitaplarındandı diyebilirim. Burg serisine benziyor , unfinished hero serisi ile bağlantıda var yanlışım yoksa vs.
Motorsikletçilerin oluşturduğu bir klüp chaos ama bir nevi iyi huylu çeteler.Kendi bölgeleri var ve bölgelerine uyuşturucu satıcıları yada kadın pazarlayanlarla ,ırspıları barındırmıyorlar. Konu rockçı motorcu tüplerle ilgili oluncada  bir ev dolusu alfa  erkek karakterle başbaşa kalıyoruz elbette :D
KA aklının dikine giden ,ben ne dersem o diyen ,ayı tipli ama seksi olduklarından eliniz mecbur sevmeye tipleri yazmakta oldukça başarılı. shy'da buna bir örnek işte. Bu gibi adamları dize getirip onlarla başetmek içinse güçlü karakterli kadın kahramanlara ihtiyacımız var bu kişilerden en hasıda tabitha :=) Okuması güzeldi ama türe yenilik getirmemiş sadece mekan değişikliği işte. hikaye hep same-O.

 Seriye devam edecekmiyim... 


Killer Rate : 3/5

5 yorum:

  1. Okumak istiyordum ben bunu yeaaahhhh. Çok kötüsün çoook.:D Ama iyi oldu elimi sürmiğciğim.

    YanıtlaSil
  2. niye elini sürmicin ya :D sür sür :D:D rockçı motorcu bad ass tiplerle dolu :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rockçı sevmiyorum ben, niye diye sor? (Sordun var saydım) Onların müziklerini hayal edemiyorum. Edemeyincede içine giremiyorum, giremeyincede sevmiyorum. :D

      Sil
    2. çoğu kitapta o sıra ne çaldığını falan söyler yazar ,o anda aç youtube arat dinle işte :P:P

      Sil
    3. Yok bunlarda kendileri besteliyor koskoca band ya :D En azından ben öyle denk geliyorum.Kuduruyorum. Hi okumamak daha iyi :D

      Sil