5 Nisan 2013 Cuma

Oliver's Hunger




they all bunch of ...


except oliver <3>



4 yada 5 yıldız vermeyi çok istediğim bir kitaptı ama yazar kendi karakterlerini o kadar evirmiş çevirmiş ki oliver hariç hepsinden nefret ettim yani. Güvensiz ,kendi kafasının dikine giden laftan anlamayan bir grup vampir olup çıkmışlar. oysaki hepsini kendi kitaplarından ne kadar sevdiydim. :D
Kitap bir hengame bir sinir harbi yaratıp bitiyor sizde.Ayrıca ilk defa bir kitapta mate olayına girilmeden bitmiş. oliver genç falan olabilir ama kitap kısa ve ursula ile arasındaki olay çabucak olduya bittiye getirilmiş. kitabın tek artısı oldukça akıcı olması hemen bitiverdi :D

Killer rate : 3/5

2 yorum:

  1. merhaba takibe aldım bana da beklerim:)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :D geliyorum aç kollarını D::D:D

    YanıtlaSil