19 Haziran 2013 Çarşamba

Wallbanger


Kitap hakkında başta ön yargılıydım. Okumaya başladıkça yanıldığımı anladım. Karakterler o kadar eğlenceli ve neredeyse hepsi çatlak :D Kedisi bile , o kediyi kendime istiyorum :D kitabın sonundaki cat POV hele destanlıktı :D the feeder hahah. horlamasını durduruyor patisiyle ya :D
Kitapta başlarda ana karakterlerimizden ziyade yanlış eşleşmiş kız arkadaşlarla ve durumu düzeltmeye çalışmalarıyla geçti.sonra simon ve Caroline 'e döndük.Bu seferde sanki mimi ve sophia'nın durumlarını merak eder kaldım açıkçası :D Gerçekten harika bir kitap , zevkle okunuyor , birde ben yemek düşkünü erkeklerin hallerini okumaktan çok zevk alıyorum :D cehennemden gelen komşu serisi bu yüzden favorimdir. Neyse onun dışında asıl büyük hezimeti kitabın tek başına bir kitap olduğunu seri olmadığını anladığımda yaşadım .
Daha devam ederdik ya. Yazarar sesleniyorum,devam et lütfeeeeeen :D 

3 yorum:

  1. Benim bu sene okuduğum en iyi kitaptı ya. Çok sık ingilizce okumuyorum ama bu kesinlikle beni benden aldı. Hele yazarın kediye(Clive di galiba) bile diğer karakterler kadar yer vermesi çok hoşuma gitmişti.Bu kitaptan unutulmaz sahnem Purina'nın üzerine atlayan Clive. Simon kediyi bile yoldan çıkardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kedi bir numaraydı. :D başlı başına bir karakter. onun anlatımından bölümü kahkahalarla okudum :D

      Sil
    2. Bazıları kedinin ağzından son veirlmesini yadırgamışlar ama benim çok hoşuma gitti oralar. Zira kedinin kitaba katkısı çoktu :D

      Sil