8 Haziran 2013 Cumartesi

Heart of Obsidian (Psy-Changeling #12)

 What a wonderful book , what an adorable author. I love you nalini

Kaleb için ne söylesem azdır. Serinin başından beri seviyorum onu ne yalan söyliyim. Herkes onun eylemlerinin arkasında bit yeniği ararken , herkes onu suçlarken ben bu adamın taş kalbinin arkasında altın gibi bir ruh olduğunu biliyordum :P



 Psy&changeling serisinde neredeyse tüm changeling karakterlerin kitabı yazıldığından nalini normal olarak artık psy hikayelerine giriş yapıyor. Ama ne giriş. Kaleb 'in hakkındaki yürek burkan geçmişe baktığımızda serinin başından beri karşımıza çıkan ghost karakterinin kimliğinide öğrenmiş oluyoruz. Ve ben tahminimde yine haklı çıkıyorum :P
Kitapta özlediğim tek şey kedigilleri pek göremeyişimizde. diğer karakterlerden vaughn ,faith , lucan ve mercy'i gördük. Halbusi ben minik bebeklerimizide görmek isterdim. ikizleri ,haylazlıklarını okumak zevk verici. Ama yazarımız heray yayınladığı gazetede onlar hakkında yazdığı kısa hikayelerle bizi bu özlemden azda olsa kurtarıyor. Bu serinin karakterleri sanki ailem gibi olmuşlar , o kadar zevkle okuyor bitincede o kadar üzülüyorum. özlüyorum onları resmen :D
sıradaki kitabın kahramanı olabilecek 3 kişi var. Biri peder Xavier , aden ve vasic. Bana sorsa Vasic'i seçerim ,çünkü o kırılma noktasında bir arrow ,onu kurtaracak hatunun zıpkın gibi olması lazım :D ay çok meraklıyım .Hemen yaz naliniiiiiiiiii oturma :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder