8 Ekim 2013 Salı

Clockwork Princess (The Infernal Devices #3)




Karışık duygular içerisindeyim. Sevineyimmi üzüleyimmi bilemiyorum. Bu seriyi ölümcül oyuncaklardan daha çok seviyordum o bir gerçek. Daha mantıklı -en sevmediğim durum aşk üçgeni olsada- daha helecanlıydı. Kaşar peyniri gibi uzamıyordu . 3 kitapta bitti böyle güzel olduda.
Jem: ah jem, onu kendi başına bir karakter olarak seviyorum fakat tessa ile olan ilişkilerini zorlama bulduğumdan öldüğünde -öldüğü sanıldığında- pek bişi hissedemedim.
Tahmin edilebilir bir sonu oldu bu karakterin , ordan burdan elimde olmadan duyduğum spoilerlar benimde tahmin ettiğimi doğrulamıştı zaten. yani yazar pekte süpriz yaratmadı bence. beklenen birşey yazmış.
Will: will'im benim. Seride en sevdiğim karakterdi.En yiğidi ,en içteni,en canı :D Bu sebeple onun yaşlılıktan bile olsa hayatını kaybettiği sahneyi okuduğumda çok derinden etkilendim.
o kadar çok alışmışım ki ona , çok özleyeceğim çok. Keşke tessa ile birlikte geçirdikleri yaşama daha detaylı bakabilseydik. Silinen sahne , bonus scene ,novella gibi şeylerle bizi mutlu edermiydi yazar sizce. Zayıf ihtimal :(
Tessa: kendine iki kişiyi sevebilme şansı bahşedildiği için kendini bir b.k sanan tessa
Kusura bakmayın ama aşk bence daimidir , tek kişiye aşık olursun hayatta. İki kişiyide aynı seviyede sevebilme , ikisine birden aynı anda aşık olabilme yetisine inanmıyorum.
Jem sessiz kardeş olduğu için onunla evlenme şansı kalmayan tessa will'le evleniyor ,will öldüğünde 2008 yılına kadar başka birine yan gözle bile bakmıyor. Ta ki birden karşısına bizim eski jem dikilene kadar. hemde tüm yakışıklılığıyla :D yapma ama tessa hemen indirdi yelkenleri. ah will'i sevmiştim ama o şimdi cennette , hayatımda sevipte beceremeden kaybettiğim jem karşıma çıkmış kaçırırmıyım diye kendini jem'in kollarına atıvermesini garipsedim açıkçası . Yazar jem severleri memnun etmek için tessa ve jem arasındaki HEA sonla bitmesine karar vermiş kitabın. Yapmasa olurmuş. Zorlama geldi .

Neyse işte, sonuçta serinin en güçlü en başarılı romanıydı diyebilirim. bittiği için baya üzüldüm ama artık bane güncelerini okumaya başlayabilirim. sakladım sakladım sonunda muradıma erdim:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder