17 Ekim 2013 Perşembe

Alpha (Shifters #6)








And then she couldn't choose her future husband till the end of the book...



This is how I felt about this book. Get real ! no one can love two people at the same time , we're talking about crazy in love, to die for , can't live without him kind of love. So why in the hell she couldn't choose.

and marc was like this all the time




Bir seriyi daha bitirdik. bittiğine üzüldüm diyemeyeceğim aksine büyük bir rahatlama hissediyorum. Sonunda beynime kıymıklar batıran şıllık faythe'i okuma işkencesinden kurtulduk. :D Seri aslında güzel başlamıştı ama aşk üçgenlerine ne denli nefret beslediğimi bilenler bilir. Şimdi eğri oturup doğru konuşalım(cidden şuanda yatarak yazıyorum :D ) Faythe için en başından beri marc vardı. Tamam marc'ın aşırı sahiplenici , çoğu zaman taş kafalı olduğunu kabul ediyorum ama bir o kadarda koruyucu ve sevgisini göstermekten korkmayan biri. Marc çocukken onlara geldikleri andan beri faythe ile birlikteler , marc'ın ona olan aşkı çocukluktan başlamış , ve biz normal insanlardan bahsetmiyoruz.Bölgeci kedi shifter çinsinden bahsediyoruz. Yani marc'ın kıskanç davranışlarını sineye çekmek için yeterli sebebimiz var. Öte yandan özgürlüğüne düşkün faythe marc'ı defalarca geri çevirmiş , hovarda bir kız. Tamam hayatını yaşa evlenme falanda bir adama bu kadar vurulmaz arkadaş. Sonraları karşımıza jace çıkıyor . Jace başından beri marc'ın onun kız arkadaşı olduğunu bile bile faythe'i ayartmaya çalışıyor. Biz buna manwhore diyoruz. Erkeğin kaltağı. Evet jace bu. Seviyorum saçmalıklarını bırak git . O sadece elde edemeyeceğini elde etmek için orada. Hırs yaptı , sonundada kızın zayıf ama bilinçli anında ondan yararlandı. İkiside suçlu bu olayda tabi. Marc ölmek üzere , abisi ölmüş , kızımız acıları arkasında bırakmak içni karşısına çıkan ilk erkekle yatıyor. Tabi bu kişi kim olacak,hiç paçasından düşmeyen jace. İşte seri benim için  burada bitmiştir. Faythe son kitapta dibine vurdu ihanetin artık. Adamın gözünün içine baka baka onunla öpüşmeler ,koklaşmalar. Marc artık canına tak deyip bunları terkettiğinde bile bir yandan ağlayıp öte yandan jace2i öperek koynunda uyuyakalıyor. Olmaz artık bu kadar. Savaşlar kayıplar blah blah bir sürü laf kalabalığının ardından , son sayfada kızımız seçimini yapıyor. Marc'a burda çok kızdım çünkü hemen yelkenleri suya indirdi.Ben olsam kızı az süründürür gönlünü aldırırdım falan ama yoook , sürünün lideri ,ender dişi kedileriden birine sahipken kimse onu diğerine kaptırmaz değilmi. Yani bu seri başından beri bir zaman kaybıydı. Neyse darısı lanet olası zoey ve inek tayfalarının serisi gece evinin başına. ugh :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder