13 Temmuz 2014 Pazar

The Dom Who Loved Me (Masters and Mercenaries #1)



Bilemiyorum dostum. Esasında feci bir hikaye değil . Yan karakterlerde gelecek vaadediyor . ama okuduğum BDSM içerikli kitaplar içinde en antipatik dom'ları barındırıyor diyebilirim. Sean , Grace'e çalıştığı şirketin patronunu gözlemek için gizli kimlikle  yanaşır ve patronun kirli işlerini yaptığını farketmeyen saf grace'den bu şekilde bilgi koparmaya çalışır. Grace artık 40'lı yaşlarına gelmiş 2 çocuk annesi dul bir bayan. Çok saf çok temiz ve iyi niyetli bir kadın ama patronu ve abisi eko teröristler ve şirketi paravan kullanıp kötü işlere girişmişler. Bunlardan habersiz grace ise bana bu yaşımda iş verdiler diye ona o kadar minnettar ki her dediğini sorgusuz sualsiz yapmakta. sean bilgi sızdırmak için grace'in kalbiyle oynamalı ne yazıkki ama işler beklediği gibi olmuyor ve grace'e aşık oluyor. Kızın suçsuz olduğu gün gibi açıkken sürekli ona şüpheyle yaklaşması özellikle abisi ian'ın dolduruşuna gelmesi falan o kadar can sıkıcı hale geliyor ki kitaptaki tüm karakterleri adam'da dahil sopayla sıra dayağına çekesiniz geliyor. Grace'e ne demeli , o da onu kullandıklarını öğrendiği halde sinirini ve öfkesini sineye çekiyor ve o kadar kolay affediyor ki onları ben kendimde bile bu gücü bulamadım ve karakterlere hala kızgınım D:D:D:D bu sebepten 3 yıldız ile kurtardı . Serinin sıradaki kitaplarını elbette okuyacağım çünkü o kendini beğenmiş , kendini bir bok sanan Ian'ın eşi ile yaşayacaklarını deli gibi merak ediyorum. umarım ona cehennem azabı yaşatacak bir hatun bulunur :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder