16 Mayıs 2013 Perşembe

Backstage Pass (Sinners on Tour, #1)



Aslında herşey güzel başlamıştı ilk 30 sayfadan behsediyorum. Sonra araya fazlasıyla grafik olduğunu düşündüğüm seks sahneleri girdi ,uzadıda uzadı. Yanlış anlamayın kitabın konusu bu ,anlıyorum -sex,rock'n roll falanda ne gereği vardı bu kadar abarmanın. Ben bir rocker'ım. Metal dahil gitarın tıngırdadığı hertür müziğide zevkle dinlerim. Konusu,karakterleri bu yüzden ilgimi çekmişti ama yazar o kadar sığ anlatmış ki. Bir jeremy faktörü mesela, o kadar potansiyel içeren bir karakterdi ki gözümde , anlattığına göre şiddete eğimli ,sapık , takıntılı ,stalker bir tip kitabın sonunda karşımıza şımarık bir çocuk olarak karşımıza çıkarıldı. Sözüm ona kızı kurtarmak için gelen bryan jeremy ile myr kızımızı görünce kıskançlık krizine girdi ,triplere geldi sonra dank ettide ah bu şerefsiz jeremy'miş ben şu kızı elinden bir kurtarıveriyim dedi. Ne kavga ne gürüldü ,sadece kapıya sıkıştırılmış bir el,polisi ah iyiki geldiniz yakalayın şu adamı diyip kandırıp kaçan bir jeremy kaldı elimize.

Yapmayın. ben ne sonlar gördüm ,Up in the air serisinin son kitabında Bianca'nın babasının yaptıkları mesela. Okumayanlar için detay vermeyeceğim ama kötü karakter böyle olur ,eğerki kitabında gerilim yaratacak kötülük potansiyeli bir psikopat karakter oluşturduysan örnek alabilirsin :=)Grumpy cat tipli babadan bahsetmiyorum bile. .:D:D
seriye devam edecekmiyim, evet .Çünkü başladımı bitirmeden geçemeyenlerdenim. Karakterlere diyeceğimde yok hepsini sevdim ama fazlasıyla twisted tabir edilen tipler. Okurken dayanabilirmyim bilmem :D  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder